Últimes Notícies
Barcelona

01/07/21

Laia Bonet i Montserrat Ballarín presenten BCNMarket i una nova campanya per fomentar la compra de proximitat

  • El BCN Market, la botiga online oficial de Barcelona, està en fase d’adhesió d’establiments i la previsió és que estigui totalment operatiu durant el mes de setembre amb l’objectiu de competir amb les grans plataformes on line
  • Els missatges de la campanya “Comprar a prop” es centren en valor els beneficis del comerç presencial per a Barcelona: la cohesió social, la seguretat, el foment de la convivència, la configuració de l’espai urbà, l’activitat econòmica arrelada o l’ocupació, a banda del tracte personalitzat i professional
  • La campanya es podrà veure als carrers de la ciutat, a les xarxes socials i als mitjans de comunicació des de l’1 de juliol i fins a mitjans d’agost
  • Aquestes mesures formen part del Pla de Reactivació del Comerç i la Restauració que l’Ajuntament va endegar a l’inici de l’estat d’alarma amb més de 40 mesures

 

L’Ajuntament, amb la col·laboració de les entitats representatives del comerç i la restauració (Barcelona Comerç, Barcelona Oberta i el Gremi de Restauració), posa en marxa una nova fase de la campanya de comunicació “Compra a prop. Bé. Bo i de Tot”, per fomentar que els barcelonins i barcelonines comprin i adquireixin serveis als establiments de proximitat i presencials de la ciutat. En paral·lel, el consistori i Barnacom, l’entitat que agrupa els eixos comercials de la ciutat aglutinats en Barcelona Comerç i Barcelona Oberta, estan ultimant la botiga online per al conjunt d’establiments de la ciutat, bcnmarket.barcelona.

https://twitter.com/pscbarcelona/status/1410638113047822340?s=20

La plataforma ha completat les proves pilot, comença ara la fase d’inscripcions de comerços del conjunt de la ciutat, i al setembre es farà el llançament comercial per al conjunt de la ciutadania amb l’objectiu que BCNMarket pugui competir amb les grans plataformes de comerç on line.

Les dues mesures formen part del Pla de Reactivació del Comerç que l’Ajuntament va posar en marxa a l’inici de la pandèmia amb més de 40 mesures per ajudar al comerç presencial a pal·liar les conseqüències econòmiques de la pandèmia i preparar els establiments de la ciutat per als propers anys.

Campanya Compra a Prop

A partir del 6 de juliol, torna als carrers de la ciutat la campanya “Compra a Prop” per fomentar el comerç presencial dels carrers de Barcelona. La primera fase de la campanya es va veure als carrers a l’estiu de 2020, a l’inici de la desescalada, per tal de contribuir a una bona represa de l’activitat comercial als carrers de la ciutat després dels mesos de confinament. Avui, 1 de juliol es reprèn per posar en valor el model comercial de proximitat de Barcelona, una de les grans senyes d’identitat de la ciutat, i un referent a escala internacional. A la tardor, està prevista una nova onada de la campanya.

 

Més informació: Servei de Premsa de l’Ajuntament de Barcelona

  • Comparteix

Al utilizar nuestros servicios aceptas el uso que hacemos de las cookies